Næste udsendelse: 19:30 19.30Nyheder

TV i dag

  • 19:00Zoo (2:7) (G)I dag er det store flyttedag i Givskud ZOO. Sulawesimakak-aberne skal flyttes til deres nye stald, og det sørger Richard Østerballe for går uden problemer.
  • 19:3019.30Nyheder
  • 19:49Vejret i morgen (G)
  • 19:50EKKO EKKO i februar ser i anledning af havneudvidelsen i Rønne nærmere på øens sandkyster, der også naturligt gennemgår en dynamisk forandring. Vi bevæger os langs kysten hele vejen rundt om øen og møder strandbrugere, der kan fortælle om forsvundne strande og får eksperternes forklaringer. Vi finder også vandstær og hvidsisken, og med lidt held bliver det også til en puppe af natsværmeren sandugle.
  • 20:30Mellem os
  • 20:58Vejret i morgen (G)
  • 21:00SådanmarkDe bedste historier fra hele Danmark og dagens medvært: Jørgen Hoff
  • 21:30I godt selskab: Lego HouseI dag skal vi være i godt selskab i et hus, som stadig er lukket for offentligheden. Men snart bliver dørene slået op til en verdenssensation: Lego House i Billund.
  • 22:0022Nyheder
  • 22:09Vejret i morgen (G)
  • 22:10EKKO (G)EKKO i februar ser i anledning af havneudvidelsen i Rønne nærmere på øens sandkyster, der også naturligt gennemgår en dynamisk forandring. Vi bevæger os langs kysten hele vejen rundt om øen og møder strandbrugere, der kan fortælle om forsvundne strande og får eksperternes forklaringer. Vi finder også vandstær og hvidsisken, og med lidt held bliver det også til en puppe af natsværmeren sandugle.
  • 22:55Mellem os (G)
  • 23:30Sådanmark (G)De bedste historier fra hele Danmark og dagens medvært: Jørgen Hoff
  • 00:0022Nyheder (G)
  • 00:10EKKO (G)EKKO i februar ser i anledning af havneudvidelsen i Rønne nærmere på øens sandkyster, der også naturligt gennemgår en dynamisk forandring. Vi bevæger os langs kysten hele vejen rundt om øen og møder strandbrugere, der kan fortælle om forsvundne strande og får eksperternes forklaringer. Vi finder også vandstær og hvidsisken, og med lidt held bliver det også til en puppe af natsværmeren sandugle.
  • 00:55Mellem os (G)
  • 01:20Sådanmark (G)De bedste historier fra hele Danmark og dagens medvært: Jørgen Hoff
  • 01:50Bogforum - Jens Henrik Jensen
  • 02:10Månedens foredrag - Poul Grooss (G)Poul Grooss om krigen i Østersøen.
  • 03:10Bornholmske smalfilm - Østbornholmske Dampskibsselskab (G)
  • 03:35Krimimessen: L.G. Jensen (G)L.G. Jensen skriver hæsblæsende børne- og ungdomslitteratur. Han er på regionernes scene på Krimimessen 2016 hos vært Jesper Mortensen fra TV MidtVest.
  • 04:00Mellem os (G)
  • 04:30Stafetten - Karen-Margrethe Hansen Bager (G)Karen-Margrethe Hansen Bager er nok mest kendt på Bornholm som direktør for DGI. Det er ikke et tilfælde. Hun har blandt andet det meste af livet været aktiv som gymnastikinstruktør på Bornholm, hvor hun også er født. Det store mål er at få flere og flere til at dyrke motion.
  • 05:00Sådanmark (G)De bedste historier fra hele Danmark og dagens medvært: Jørgen Hoff

Færgen beklager bookingproblemer

Færgen har fået nyt bookingsystem, som skulle gøre det nemmere at bestille billetter, men det modsatte er sket for nogle kunder, og det beklager rederiet.
Færgen har oplevet forskellige problemer, siden rederiet lancerede det nye bookingsystem.
I går var der udfald, hvis for mange kunder forsøgte at logge på deres profil under "Min færge" samtidig, men det problem er blevet løst i dag. Der er dog stadig kunder, som har problemer med at logge ind på "Min Færge", da systemet ikke vil godtage passwordet, og det beklager Færgens marketingsleder.

- Det er vi selvfølgelig kede af, og det var bestemt ikke intentionen med det nye bookingsystem, siger Simon Lambrecth-Deleuran.

Rederiet havde netop sammen med leverandøren lavet test af det nye system for at sikre for at undgå, at der ville opstå problemer, men ikke alle test kan løse problemerne, siger marketingslederen.

- Det er ikke alle scenarier vi kan fremprovokere med et testmiljø, da der er et begrænset antal brugere, og derfor kan der opstå problemer, når vi frigiver systemet, for så er der lige pludselig mange tusinder inde og bruge systemet samtidig, siger Simon Lambrecht-Deleuran.

Færgen arbejder nu sammen med leverandøren på at finde fejlen og få den løst hurtigst muligt.

- Det vores leverandør kan på nuværende tidspunkt er at genskabe fejlen, det vil sige, at det kan fremprovokere den fejl, som kunderne oplever, og nu skal de så til at undersøge mere i dybden, hvad fejlen er, og hvad vi kan gøre for at løse den, siger marketingslederen Simon Lambrecht-Deleuran.

Rederiet har kaldt to ekstra medarbejdere ind i kundecenteret for at have nok mandskab til de kunder, som ikke kan komme ind på deres profil og ringer for at bestille billet.

Aktuelle programmer på Play